فیلم ‘کالبد شکافی بیگانه’ 1947 به حراج گذاشته شده است!!

 

گفته می‌شود این فیلم مربوط به کالبدشکافی یک موجود فرازمینی است که در روزول، نیومکزیکو سقوط کرد.

  

این به اصطلاح شواهد موجودات فرازمینی با پیشنهاد اولیه 1 میلیون دلار یا 450 اتریوم (شبکه‌ای برای ارز رمزپایه اتر) به حراج گذاشته شد (اعتبار تصویر: قابل قبول)

 

یک عکس گواه هزار کلمه است، اما آیا یک فریم از فیلم 16 میلی‌متری یک میلیون دلار ارزش دارد؟ این پیشنهاد اولیه برای یک قاب از فیلم سیاه و سفید مربوط به سال 1947 است که گفته می‌شود یک جسد فرازمینی روی میز معاینه پزشکی نشان داده شده است.

 

این قاب از یک “کالبدشکافی بیگانه” بسیار غیرقابل تصور گرفته شده است که گفته می‌شود در سال 1947، پس از گزارش سقوط بشقاب پرنده در روزول، نیومکزیکو، در این فیلم ضبط شده است. لور پیرامون این حادثه ادعا کرد که موجود حاضر در فیلم در داخل بشقاب پرنده بوده و در اثر سقوط جان خود را از دست داده است. براساس بیانیه‌ای در مورد حراج، پس از آن توسط دولت ایالات متحده به صورت پنهانی معدوم شده است.

 

و اکنون، یک فریم از فیلم کالبدشکافی به حراج گذاشته شده است. با توجه به لیست حراج، برنده همچنین یک فریم واقعی از فیلم کالبدشکافی دریافت خواهد کرد.

 

در فیلم کالبد شکافی، یک موجود انسان‌نما بی‌جان روی یک میز دراز کشیده است. یک زخم عمیق  در پای راست آن دیده می‌شود. این موجود تنه و شکم گرد، چشمان تیره و سر بدون مو دارد که بسیار بزرگتر از جمجمه متوسط ​​انسان است. چهره‌های پوشیده از سر تا پا با لباس‌های محافظ سفید ، دور “جنازه” را احاطه کرده‌اند و تشریح روشمندی را انجام می‌دهند.

 

این فیلم از کجا آمده است؟ پس از آنکه یک افسر اطلاعات عمومی ارتش ایالات‌متحده با انتشار بیانیه مطبوعاتی “بشقاب پرنده” سقوط کرده از روزول را که اکنون در اختیار ارتش بود، توصیف کرد، شایعات مربوط به یک سقوط یک بشقاب پرنده در روزول در سال 1947 شروع به پخش شد،. در سال 1995 ،  مستندی که تحت عنوان “کالبدشکافی بیگانه: واقعیت یا داستان” از تلویزیون فاکس پخش شد، بینندگان تلویزیونی را با تصاویر ادعا شده در مورد مرگ پس از مرگ اشغالگر “فرازمینی” بشقاب پرنده آشنا کرد.

 

ری سانتیلی، تهیه کننده و ضبط کننده فیلم، مالک این فیلم بود. طبق بیانیه حراج، سانتیلی گفت که او این فیلم را در سال 1992 از یک فیلمبردار بازنشسته ارتش آمریكا، هنگام جستجوی فیلم بایگانی برای مستندی درباره الویس پریسلی، بدست آورد.

 

اگرچه سانتیلی استدلال کرد که این فیلم اصل است، اما منتقدان در این مورد اختلاف نظر داشتند. لایو ساینس گزارش داد که سوءظن آنها در سال 2006 به اثبات رسیده است، زمانی که یک مجسمه‌ساز و طراح جلوه‌های ویژه به نام جان همفریس ادعا کرد که نه تنها فیلم کالبدشکافی شخص بیگانه را ساخته است، بلکه در فیلم به عنوان یکی از کالبدشکافان نیز ظاهر شده است.

 

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این حقه که خود را معرفی کرد، در سال 2017 ظاهر شد. به گفته سایت خبری استرالیا News Corp Australia Network، اسپیروس ملاریس، فیلمساز  گفت که او فیلم را در آپارتمان خود در لندن با استفاده از یک مدل پر از اندام حیوانات گرفته است.

 

در سال 2019، یک یادداشت 2001 از موسسه ملی کشف علوم (NIDS)، یک سازمان خصوصی فعلی برای تحقیق در مورد ماوراالطبیعه و بشقاب‌پرنده‌ها، “فاش” شد. این یادداشت که گفته می‌شود توسط اریک دیویس، فیزیکدان NIDS نوشته شده است، اظهار داشت که دانشمند سابق سیا به نام کیت گرین شواهدی را از “کالبد شکافی بیگانگان حادثه روزول” ارزیابی کرده و گفته است که این فیلم واقعیت دارد.

 

براساس گزارش The Sun در سال 2019 گرین تعیین کرده است “فیلم / فیلم کالبدشکافی بیگانه و جسد بیگانه واقعی است”.

 

منبع:

1947 ‘alien autopsy’ film frame is up for auction as an NFT

By Mindy Weisberger 

1947 ‘alien autopsy’ film frame is up for auction as an NFT

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *